Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky„) sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené prostredníctvom on-line obchodu TRIMAKASI umiestneného na webovom rozhraní https://trimakasi.sk/ (ďalej len „webové rozhranie„) medzi
našou spoločnosťou:
Trimakasi s.r.o., so sídlom Bílkova 855/19, 110 00 Praha 1 – Staré Mesto
IČO: 06947654
Spoločnosť je platcom DPH: DIČ: CZ06947654
zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Prahe, oddiel C, vložka 291883
Prípadné vratky tovarov zasielať prosím na adresu prevádzky (nie sídla). Pred vrátením zaslať informáciu emailom a zásielku zaslať doporučene (aby sa predišlo strate zásielky) – ďakujeme!
Formulár pre vrátenie alebo výmenu tovaru nájdete tu.
Prevádzkareň / výdajňa pri platbe online:
Sluneční náměstí 11, Praha 5, PSČ 158 00
telefónne číslo: +420 774 041 292
kontaktný e-mail: info@trimakasi.sk
1.1. Zhrnutie obsahu obchodných podmienok
1.2. Jedná sa o spotrebiteľskú zmluvu?
O spotrebiteľskú zmluvu sa jedná v prípade, že ste spotrebiteľom, tj. ak ste fyzickou osobou a tovar kupujete mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania. V opačnom prípade sa o spotrebiteľskú zmluvu nejedná a nevzťahuje sa na vás ochrana spotrebiteľa podľa právnych predpisov a týchto obchodných podmienok.
1.3. Čím sa riadia naše vzájomné práva a povinnosti?
V prvom rade zmluvou, ktorá je tvorená nasledujúcimi dokumentami:
- týmito obchodnými podmienkami, ktoré vymedzujú naše vzájomné práva a povinnosti;
- Reklamačným poriadkom, podľa ktorého budeme postupovať pri reklamácii tovaru;
- Zásadami ochrany osobných údajov, ktoré upravujú ochranu vašich osobných údajov;
- podmienkami a pokynmi uvedenými na webovom rozhraní, najmä pri uzatváraní zmluvy;
- objednávkou a jej prijatím z našej strany,
a v otázkach neupravených zmluvou sa naše vzájomné práva a povinnosti riadia slovenským právnym poriadkom, najmä týmito právnymi predpismi:
- zákonom č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník“);
- zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov (iba ak ste spotrebiteľom).
Ak sa vaše bydlisko alebo sídlo nachádza mimo Slovenskej republiky alebo ak náš právny pomer obsahuje iný medzinárodný prvok, súhlasíte s tým, že sa náš vzťah riadi slovenským právom. Ak ste spotrebiteľom a právny poriadok štátu vášho bydliska poskytuje vyššiu mieru ochrany spotrebiteľa ako slovenský právny poriadok, je vám potom poskytovaná táto vyššia miera ochrany.
1.4. Ako vyjadríte súhlas s obchodnými podmienkami?
Zaslaním objednávky a ďalej tiež potvrdením na webovom rozhraní potvrdzujete, že ste sa s týmito obchodnými podmienkami zoznámili a súhlasíte s nimi.
1.5. Čo by ste ešte ohľadom obchodných podmienok mali vedieť?
- KÚPNA ZMLUVA
2.1. Ako uzatvárame kúpnu zmluvu?
Pre uzavretie zmluvy je nutné, aby ste odoslali objednávku v súlade s týmito obchodnými podmienkami a aby došlo k prijatiu tejto objednávky z našej strany. Upozorňujeme, že prezentácia tovaru na webovom rozhraní je informatívneho charakteru a nejedná sa o náš návrh na uzatvorenie zmluvy v zmysle § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka
2.2. Ako vytvoriť objednávku?
Objednávku môžete podať vždy prostredníctvom webového rozhrania (vyplnením formulára) alebo iným spôsobom, ktorý podľa informácií na webovom rozhraní umožňujeme. Objednávka musí obsahovať všetky informácie predpísané vo formulári.
Záväznú objednávku podáte stlačením tlačidla „OBJEDNAŤ“. Údaje uvedené v záväznej objednávke považujeme za správne a úplné. O ich zmene nás bezodkladne informujte telefonicky či e-mailom.
2.3. Môžete už odoslanú objednávku zrušiť alebo zmeniť?
Objednávku, ktorú sme doteraz neprijali, môžete zrušiť či zmeniť telefonicky alebo e-mailom. Všetky nami prijaté objednávky sú záväzné. Neskoršie zrušenie či zmeny objednávky sú možné len po dohode s nami. Ak je takto zrušená objednávka tovaru, ohľadom ktorého nejde odstúpiť od zmluvy (podrobnejšie v článku 6), máme nárok na náhradu nákladov, ktoré sme už v súvislosti so zmluvou vynaložili.
2.4. Ako zistíte, že sme prijali objednávku a kedy je uzatvorená zmluva?
2.5. Máte možnosť získať zmluvu v textovej podobe?
- CENA
3.1. Môže sa cena na webovom rozhraní meniť?
3.2. Možno kombinovať zľavy z ceny tovaru?
Prípadné zľavy z ceny tovaru nie je možné vzájomne kombinovať, len ak je na webovom rozhraní výslovne uvedené niečo iné.
- PLATOBNÉ PODMIENKY
4.1. Aké spôsoby platby prijímame?
Kúpnu cenu môžete uhradiť predovšetkým nasledujúcimi spôsobmi:
- v hotovosti pri zaslaní tovaru na dobierku;
- bezhotovostne pred dodaním tovaru prevodom na náš bankový účet (pokyny vám budú oznámené v potvrdení objednávky).
Prípadné ďalšie spôsoby platby a poplatky spojené s niektorými spôsobmi platby sú uvedené na webovom rozhraní.
4.2. Kedy nastane splatnosť kúpnej ceny?
V prípade platby v hotovosti je cena splatná pri prevzatí tovaru. Pri bezhotovostnej platbe pred dodaním tovaru je cena splatná do piatich dní od prijatia objednávky, cena je uhradená okamžikom pripísania príslušnej čiastky na náš bankový účet. Ak neobdržíme platbu v dobe splatnosti, vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy.
4.3. Môžeme požadovať zálohu alebo uhradenie vopred?
Vezmite na vedomie, že v súlade s § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sme oprávnení požiadať vás o uhradenie celej ceny tovaru (príp. zálohy) pred jeho odoslaním alebo odovzdaním.
- DODACIE PODMIENKY
5.1. Ako posielame tovar?
Spôsoby dodania tovaru vrátane výšky nákladov na dodanie tovaru sú uvedené na stránke platby a doprava. Konkrétny spôsob dodania tovaru môžete zvoliť v objednávke.
5.2. Kedy vám tovar dodáme?
5.3. Ako postupovať pri prevzatí tovaru?
5.4. Čo sa stane v prípade, že tovar neprevezmete?
- ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
6.1. Ako môžete od zmluvy odstúpiť?
Od kúpnej zmluvy môžete ako spotrebiteľ bez udania dôvodu odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru; ak je dodávka rozdelená do niekoľkých častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky. Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať na našu doručovaciu adresu spolu s tovarom alebo na e-mail a bezodkladne potom nám zaslať tovar na našu doručovaciu adresu. Pre odstúpenie od zmluvy možno využiť vzorový formulár.
6.2. Aké má odstúpenie od zmluvy dôsledky?
6.3. Akým spôsobom nám vrátite tovar?
Tovar ste povinní nám vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy na adresu nášho sídla. Tovar neposielajte na dobierku, nie sme povinní ho takto prevziať.
K vrátenému tovaru odporúčame priložiť:
- kópiu dodacieho listu a faktúry (ak boli vystavené) alebo iný doklad preukazujúci kúpu tovaru;
- písomné vyjadrenie o odstúpení od zmluvy (na našom formulári alebo inak) a zvolenom spôsobe vrátenia peňazí.
Nepredloženie niektorého z vyššie uvedených dokladov nebráni kladnému vybaveniu vášho odstúpenia od zmluvy podľa zákonných podmienok.
6.4. Kedy dostanete späť svoje peniaze?
6.5. Čo keď bol vrátený tovar poškodený?
6.6. Kedy sa od zmluvy odstúpiť nedá?
Od zmluvy nie je možné odstúpiť v prípadoch uvedených v § 1837 občianskeho zákonníka.
6.7. Kedy môžeme odstúpiť od kúpnej zmluvy my?
Vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy v nasledujúcich prípadoch:
- neobdržali sme od vás kúpnu cenu v dobe splatnosti alebo ste tovar neprevzali;
- tovar z objektívnych príčin (predovšetkým preto, že tovar sa už nevyrába, dodávateľ prestal dodávať do ČR atď.) nie je možné za pôvodných podmienok dodať;
- plnenie sa stane objektívne nemožným alebo protiprávnym.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
Vaše práva z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, ak ste spotrebiteľom, § 2158 až 2174 Občianskeho zákonníka). Pri uplatňovaní práv z chybného plnenia budeme postupovať v súlade s našim Reklamačným poriadkom.
- ĎALŠIE INFORMÁCIE PRE SPOTREBITEĽA
8.1. Aké povolenia máme na výkon našej činnosti?
K predaju tovaru sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia. Naša činnosť nepodlieha inému povoľovaniu.
8.2. Ako vybavujeme sťažnosti?
Prípadné sťažnosti vybavujeme prostredníctvom svojho kontaktného e-mailu. Ďalej sa môžete obrátiť na príslušný živnostenský úrad alebo na Slovenskú obchodnú inšpekciu.
8.3. Aké máte práva pri vzniku spotrebiteľského sporu?
- OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ZODPOVEDNOSŤ A UŽÍVANIE WEBOVÉHO ROZHRANIA
9.1. Je obsah webových stránok chránený autorským právom?
9.2. Zodpovednosť a užívanie webového rozhrania